جمعه، مرداد ۱۱، ۱۳۸۱

به نام خدا

نمي دونم تا حالا گذرتون به بازي هاي آن لاين ياهو افتاده يا نه؟ بعضي اوقات مي رم اونجا تا كمي بازي كنم . يكي دودفعه شطرنج بازي كردم كه البته بعد از حدود 45 دقيقه باختم! از اين بازي dots (همون نقطه بازي خودمون) هم خيلي خوشم مياد. ديشب از سر بي حوصلگي رفتم تا dots بازي كنم. وقتي شما اين بازي رو شروع مي كنيد ‚ امتياز شما از صفر شروع مي شه. هر دفعه هم كه به اين بازي بريد‚ (البته با همون id) امتيازهاي قبلي شما رو هم در نظر مي گيره . خلاصه ديشب كه رفتم بازي كنم ‚ يك نفر رو انتخاب كردم و آماده ي بازي شدم . وقتي بازي كرديم او گفت يك دختر 9 ساله از تگزاس هستش . مي گفت يك جوري بازي كنم تا اون برنده شه! من هم قبول كردم. از من a/s/l رو سوال كرد . من هم گفتم ك حميد/25/ايران . تا اين رو نوشتم بازي رو ترك كرد. با خودم گفتم حتما دنبال يك هم بازي هم سن و سال خودش بوده . با يكي دو نفر ديگه هم بازي شدم ولي آنها هم وقتي فهميدند از ايرانم ‚رفتند!!!!
خيلي ناراحت شدم . از محيط بازي هم بيرون اومدم! نمي دونم مشكل من چي بود؟ ايراني بودن يا چيز ديگري ؟ اگر به خاطر ايراني بودن مرا بايكوت كردن ‚واقعا هم براي خودم و هم براي اونها متاسفم! براي اونها متاسفم چون خيلي بي منطقن و براي خودم هم متاسفم چون با اين پيشينه ي تاريخي و فرهنگي ‚ به گونه اي رفتار كردم(البته من كه نه! مديران ارشد كشور!!!) كه اين طوري مرا به كناري مي زنند!!!!!! واقعا متاسفم!!!!!

شاد باشيد

هیچ نظری موجود نیست: