پنجشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۱





سلام


امشب رفته بودم به خانه ي
سالك .
ديدم سايتي رو معرفي كرده كه  در ابتدا تاريخ تولد و جنسيت رو از شما مي
گيره و بعد پيش بيني مي كنه تاريخ مرگ شما(دور از جون
شما!) كي هست و تازه يك تايمر معكوس هم براتون درست مي كنه! بنا بر پيش بيني اين
سايت (شايد باني اين سايت از نوادگان نوسترا داموس باشه!)‚ بنده در سال 2050 ميلادي
بدرود حيات مي كنم و ميرم به سرزمين  حقايق عريان ! در ابتدا فقط براي خنده به اين
سايت رفتم ولي وقتي ساعت رو ديدم كه ثا نيه ‚ ثانيه كم مي شد تا برسه به صفر ‚ يعني
زمان هجرت(!) كمي ترسيدم . اين ثانيه شمار اينقدر كه من فكر مي كردم مضحك نبود!
واقعيتي بود در جامه اي از طنز! نمي دونم كي وقتش ميرسه . لحظه ي مرگ رو مي گم .
نمي دونم كي شمع زندگي من به پايان ميرسه  و اين فرشته ي مرگ ‚ چه وقت با من قرار
ملاقات داره؟ قرار ملاقاتي كه خيلي با بقيه فرق داره، ميدونيد چرا؟ چون هيچ كدوم
ما ‚ خلف وعده نمي كنيم. من و آن فرشته ‚ بايد در لحظه اي خاص همديگر رو ببينيم .
همين!!



آدرسش هم اين هست:



http://deathclock.com



شاد باشيد




هیچ نظری موجود نیست: