پنجشنبه، دی ۰۴، ۱۳۸۲

امروزرفتم نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ). بد نبود ,اما من دیر رفته بودم . نتونستم بیشترنمایشگاه رو ببینم!اونجا یکی از استادام رو همراه با چند همکلاسی دیدم . می دونید این استاد در منزجر کردن من از درس خیلی موثر بود . دیگه مهم نیست!!
این سگ روباتیکی که پارسال بود (سونی)باز هم در نمایشگاه خودنمایی می کرد .(فکر کنم تکنولوژی چند سال پیش ژاپن بود!!)
یکی دو جا رو هم شانسی دیدم که برام جالب بود . یکی سازنده ی اسیلوسکوپهای کامپیوتری بود .من یکی دو سال پیش یکی از اونها رو(خیلی ضعیفه)خریده بودم . البته مشکلاتی هم داشت که اونجا گفتم
کاش زود تر می رفتم وغرفه های بیشتری رو می دیدم.جمعه هم که خیلی شلوغه!
راستی سیستم های جدیدی داره میاد که البته در کشورهای اروپایی سالهاست استفاده می شه! منظورم ای دی اس ال هست . این سیستم در دو فرمت با سرعتهای 256 و 1024 کیلو بیت در ثانیه ارائه می شه. این سیستم همچنین تلفن رو اشغال نمی کنه و پول تلفنی هم در کار نخواهد بود . تنها اشکال این پروتکل قیمت بالای اونه که فکر کنم بالای 60هزار تومان در ماه باشه.یکی از شرکتها گفت تا دو هفته ی دیگه سیستم قابل استفاده هست .منتها مرکز مخابرات شما هم باید اون رو پشتیبانی کنه!
در همون مکان یکم با اینترنتش کار کردم .خیلی قوی بود . با یکی از سایتهاهم تست کردم . سرعتش 177 بود!!

هیچ نظری موجود نیست: