جمعه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۲

ديروز رفته بودم نمايشگاه كتاب . كتاب خاصي مد نظرم نبود ،فقط رفته بودم تا ببينم اوضاع كتاب به چه صورتيه! به نظر مي رسيد نظم حاكم بر نمايشگاه از سال قبل بهتر بود . استقبال هم نسبتاً خوب بود . به خصوص سالن 38 ( مخصوص كودكان ). مي خواستم يه كتاب هم اونجا بخرم ، اما اونقدر شلوغ بود كه من هم مثل خيلي ها به خاطر ازدحام جمعيت از اين كار منصرف شدم ! مي دونيد ، اين براي من خيلي خوشحال كننده بود كه مي ديديم بچه ها و خانواده ها به امر كتاب خوني اين قدر اهميت مي دن . اميدوارم اين علاقه در بچه ها تقويت بشه تا شاهد نتايج مثبتش باشيم .
يك كتاب گرفتم درباره ي رجيستري ويندوز. همون جا يك كتاب داشت كه درباره ي برنامه نويسي “سي “ بود . اين كتاب رو من از ميدون انقلاب 200 تومان خريدم ، در حالي كه قيمت اصلي 2900 تومان بود!! وقتي اين مطلب گفتم، حسابي تعجب كردن!
بيرون نمايشگاه هم كه خيلي جالبه ! انگار بازار مكاره هستش! همه چي پيدا مي شه . مانتو زنانه ، لباس بچه گانه ، كتاب، سي دي ، تيله(!!)، ظروف آشپز خونه ، چاقو ، كراوات ،.........!!!!
-------------------------------------------------------------------------------
راستي سايت sharemation.com كار نمي كنه يا اشكال از طرف منه ؟ آخه نمي شه تو سايتش وارد شد ، تازه نمي تونم از اطلاعاتي كه اونجا ذخيره كردم هم استفاده كنم . مثلا موسيقي متن ، صداش در نمياد . يا عكس ها ديده نمي شه!!!؟؟


هیچ نظری موجود نیست: