جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۸

انتخابات -3( زن ناقص العقل است)

امروز برای رای دادن به همراه مادرم به یکی از مدارس رفته بودم. صحبت از نامزدها شد کلی صحبت کردیم. نه آنها قبول می کردند و نه ما!! یکی گفت بعضی فکر می کنند آزادی مثلا این است که زن بتواند بدون اجازه ی پدر یا شوهر خود به خارج سفر کند این که نمی شود؟ گفتم چرا نمی شود؟ یکی به مسخره گفت یکی می رود دو تا بر می گردد! منطق آنها هم این بود که زن ناقص العقل است!! اعتراض کردم و گفتم تو به مادر من هم توهین می کنی. جالب بود که گفت مادرو خواهر خودش هم در صف هستند!! مغز من که هنگ کرد.

فردا روشن می شود که چه کسی بر اریکه ی قدرت تکیه خواهد زد که البته می تواند آبستن بسیاری از حوادث خوب و بد آینده باشد. سوای از اینکه چه کسی انتخاب شود، به دلیل جو حاکم بر کشور فکر کنم روزهای پر التهابی را پیش رو داشته باشیم.

یادم نرود که بگویم: آرزو می کنم میرحسین موسوی برنده شود!


هیچ نظری موجود نیست: